اس ام اس سیگار عاشقانه

اس ام اس سیگار عاشقانه

چهار شنبه 24 مهر 1392
12:5
ماهان

اس ام اس سیگار عاشقانه Smoking romantic sms

مرد سیگار می کشد

تو دود می بینی ، او خاطره …

اس ام اس سیگار عاشقانه Smoking romantic sms

ﻣﻴﻜﺸﻢ ﻣﻴﻜﺸﻲ ﻣﻴﻜﺸﺪ

ﻫﺮ ﺳﻪ ﻣﻴﻜﺸﻴﻢ ﺍﻣﺎ ﺍﻭ ﻧﺎﺯ ﺗﻮ ﺭﺍ ، ﺗﻮ ﺩﺳﺖ ﺍﺯ ﻣﻦ ﻭ ﻣﻦ …

ﺍﻫﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻪ ، ﺁﻗﺎ ﻛﺎﺕ  ﺑﺎﺯ فندکمو ﺟﺎ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ …

اس ام اس سیگار عاشقانه Smoking romantic sms

نفس میزنم و شیشه از بخار نفسم کدر میشود …

نقاشی میکشم و پاکش میکنم …

خوشم میاد و دوباره تکرار میکنم این بازی دوران کودکی را !

دارد برف میاید مثل همان روزها

اما اینجا منم با سیگاری روشن پشت پنجره تنهایی !

اس ام اس سیگار عاشقانه Smoking romantic sms

من عاشق نیستم

فقط وقتی حرف تو می شود دلم سیگار می خواهد …

اس ام اس سیگار عاشقانه Smoking romantic sms

اهل پنهان کاری نیستم …

اعتراف میکنم زمانی دل کسی را سوزانده ام

حالا سیگارها یکی یکی یکی مرا می سوزانند !

اس ام اس سیگار عاشقانه Smoking romantic sms

ﯾﮑﯽ ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺖ ﺳﯿﮕﺎﺭﻭ ﺗﺮﮎ ﮐﻦ

ﮔﻔﺘﻢ ﭼﺮﺍ ؟

ﮔﻔﺖ ﺑﺮﺍﺕ ﺿﺮﺭ ﺩﺍﺭﻩ

ﮔﻔﺘﻢ ﺿﺮﺭﺵ ﺍﺯ بعضی ﺁﺩﻣﺎ ﮐﻤﺘﺮﻩ

ﺩﯾﮕﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﻧﮕﻔﺖ …

اس ام اس سیگار عاشقانه Smoking romantic sms

چند روزیست سیگار دلم را میزند

دیگر میلی ندارم به او

ولی بی انصافیست آنطور که مرا ترک کردند ترکش کنم

اس ام اس سیگار عاشقانه Smoking romantic sms

نخ به نخ همه ی روزهای ما

مثل سیگاری بر لب های زندگی دود می شود

اس ام اس سیگار عاشقانه Smoking romantic sms

وقتی سیگار پدر را کشیدم

فهمیدم او چه می کشد

اس ام اس سیگار عاشقانه Smoking romantic sms

سیگار را روشن میکنم و کام میگیرم

افکارم دود میشوند و سیگار تمام میشود

ته سیگار برایم میشود ته دنیا و من پرت میشوم

در بستر این کابوس که تو رفته ای …

اس ام اس سیگار عاشقانه Smoking romantic sms

نمیدانم جنس سیگارم خوب نیست یا جنس خاطراتم ؟

آخر بدجوری میسوزد دلم !

اس ام اس سیگار عاشقانه Smoking romantic sms

یادت عادت است

همین روزها ترک میکنم

مثل سیگار که ماهاست نخ آخریست که روشن میکنم

اس ام اس سیگار عاشقانه Smoking romantic sms

سیگار میسوزه ، کم میشه ولی تکرار میشه

من میسوزم ، کم میشم ولی دیگر تکرار نمیشم

اس ام اس سیگار عاشقانه Smoking romantic sms

به همان اندازه که دود سیگارم از من دورتر می شود

یاد تو به من نزدیکتر می شود …

اس ام اس سیگار عاشقانه Smoking romantic sms

بقال گفت سیگار گران شده ، ترک نمیکنی ؟

با خودم گفتم کاش بدانی چقدر گران تمام شد تا سیگاری شدم …

اس ام اس سیگار عاشقانه Smoking romantic sms

میدانم اگر روزی دیگر سیگار هم نکشم

از آدمای روزگارم درد میکشم

اس ام اس سیگار عاشقانه Smoking romantic sms

از وقتی که نیستی ، من هر روز کنج این کافه می نشینم

و شعر داغ می نوشم و به آدمهای صامتی نگاه میکنم

که تنهاییشان را با فندکی به هم تعارف می کنند …

اس ام اس سیگار عاشقانه Smoking romantic sms

وقتی نفهمی کی سیگارت را روشن کردی و کی کشیدی

و کی خاموشش کردی یعنی یک جای کار می لنگد بدجور …

اس ام اس سیگار عاشقانه Smoking romantic sms

تلخ ترین قصه دنیاست

صبح تا شب بخندی اما شب تا صبح تنهایی سیگار بکشی

اس ام اس سیگار عاشقانه Smoking romantic sms



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کلکسیون شادی ها است. || طراح قالب avazak.ir