جملات زیبا و احساسی جدید

جملات زیبا و احساسی جدید

دو شنبه 28 مهر 1393
16:16
ماهان
 
 
من خودم را کوچکــ کردم

تا تو خودتـــ را کوچکـــ نبینــــــی ....

 


 

حال و روز عجیبی دارمـ...
همیشه بر سر دو راهیم..
یكـــــ راه به تو می رسد و یكـــــ راه به تنهــائـــ ــ ــی
همیشه تو را بر می گزینم و میرسم به تنهائی!


مرا کجا رها کرده ای

 

که پیدا نمی‌شوم

بی تو؟!

 


 

عاشق آنروزهایم...
که کنارم بودی...!
یاد مهربانیت..
دلتنگترم میکند...

 


 

حافظ هنوز هم در فال هايش اصرار دارد
خبر خوشی در راه است
تو کجای دنيای منی
که هرچه می آيی، نميرسی...!

 


 

من بیدی نیستم که با این بادها بلرزم!
تمام لرز و ترس من آن زمان است که
... به نسیمی خو کنم
و دیگر نوازشش تکرار نشود ...

 


 

تو ...
ماه را دوست داری ....
من....
ماه هاست که 
تو را ....

 


 

شیرین هم که باشی

 

وقتی درد تلخت کند

 

دیگر فرهاد هم یادت نمیکند...

 


 

نشستم پای مشروب
گفتن : بخور بگو به سلامتی اون که دوستش دارم
پیک رو به لبم نزدیک کردم ... نخوردم ، ولی گفتم : به سلامتی اون که از وجودش نفس می کشم !
گفتن : نخوردی ؟
گفتم : سلامتی اون رو توی پاکی می خوام نه توی مستی !!

 


 

 بعــضی از سر دردها نه با چــایی خوب میشــه،

 

نه بــا ژلــوفن و نه حتی با خــواب !

بعضی از سر دردها فقــط با دیدن اون دوتــا چشــمای لامــصب تــو خوب میشه...

 


 

 

شاید امسال باهمین پرستوها کوچ کردم...

اما دیگر نمی آیم....


همه جا آرام است...!

 

دل من استثناست...


آدم های تنها، عاشق می شوند…
آدم های عاشق، تنها… مرگ اگر نبود، تا ابد دور خودمان می چرخیدیم.!!



هیچکس ندانست که زلیخا زن نبود، مرد بود..!
مردانگى مى خواهد، ایستادن پاى عشقى که تورا پس مى زند..


 خواستن سهم تو بود
و تو چه راحت از سهمت گذشتی و رفتی ...

 


 

 

يه لحظه هايی تو زندگی هست

که

سرجمع دو دقيقه هم نبود؛

اما

يه عمره يادش داره ما رو داغون ميکنه..!!

 


 

بـــــه سلامتـــــــــي اوني كه آغــــــــوشش


عصــــــر جمــــــعه نداشـــــــت . . . !


لعنت به نگاهی ؛

که نمیدانی معنایش رفتن است ،


یا ماندن ... !!!


یه خط داشت

اما هفت خط بود

به همین سادگی.....!


واسه لمس احساس خوشبختی

همه ی ما لَنگِ همون

یه نفریم که نیست.....!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: احساسی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کلکسیون شادی ها است. || طراح قالب avazak.ir