جملات احساسی (عکس)

جملات احساسی (عکس)

چهار شنبه 25 دی 1392
12:4
ماهان

دَرد بُزرگے ـســــت
براﮮ کسـﮯ که مُتوجه نــَبودَنتــ نے ـستــ
پَرپَر شــَوے ...

خیانت.عکسهای خیانا.ع کس خیانت.دَرد بُزرگے ـســــت براﮮ کسـﮯ که مُتوجه نــَبودَنتــ نے ـستــ پَرپَر شــَوے ...

 

 

دلم هوایت را می کند

و من

بـــــــــــــــــــ­ــــــــاز هم"شرمنده ا ش" می شوم...

 

 

کاش دنیا فقط چند ثانیه خفه میشد . . .
تا من با خودم گپی بزنم . . .
به هر عاشقی که مینگرم در شکایت است . . .
و من در حیرتم که لذت این دنیا به کام کیست ؟؟؟

کاش دنیا چند ثانیه خفه میشدتا من... .عکس.ع کس.ع ک س عاشقانه.عکس تنهایی

 

دلتنگی.حس نبودن کسی ایست.عکس.ع.کس.ع ک س ع ا ش ق ا ن ه

دلتنگ شدن حس نبودن کسی ایست که . . .
تمام وجودت به یکباره تمنای بودنش را می کند . . .

 

شعر.تنهایی.باران.تنهاتر

زمانی شعر می گفتم برای غربت باران …

 

ولی حالا خودم تنهاترم ، تنهاتر از باران …

 

 

 

 

دوره ،دوره ی گرگهاست …

مهربان که باشی ، می پندارند دشمنی!

گرگ که باشی ، خیالشان راحت میشود از خودشانی!!!

ما تاوان گرگ نبودنمان را می دهیم

 

 

بعد از تو

بعد از تو من هرگز ، عاشق نخواهم شد

 

 

 

اون آدم شاد سابق نخواهم شد

 

 

 

عادت نخواهم کرد ، هرگز به این بازی

 

 

 

مغلوب چشمای صادق نخواهم شد

 

 

 

کاری که چشمای ناز تو با من کرد...

 

 

 

از زخم شمشیر و از دشنه بدتر بود

 

 

 

من اینو میدونم ، هرگز در این دنیا

 

 

 

عاشق نخواهم شد ، این بار آخر بود

 

 

 

 

 

 

این بار آخر بود ، از عشق سر خوردم

 

 


 

 

 

 

باید به تنهایی ، ایمان می آوردم

 

 

 

هرگز نفهمیدی من عاشقت بودم

 

 

 

من عشق آوردم ، افسردگی بردم

 

 

افسردگی های این عاشق سرسخت

 

 

 

تنها رفیقش بود ، در لحظه های سخت

 

 

 

بعد از تو من هرگز ، عاشق نخواهم شد

 

 

 

عاشق نخواهم شد ، دنیا خیالت راحت

 

 

 

 

 

ایـ‗ـن عاشــ‗__‗ــقـانه تـ‗ـریـ‗ـن غــ‗__‗ــزل را ..


بـ‗ـا هـ‗ـر قــ‗__‗ــیــدی ...


کـ‗ـه دوســ‗__‗ــت مـیــ‗__‗ــداری!...


بـ‗ـخــ‗__‗ــوان:


دوســ‗__‗ــتـ‗ـت دارم . . . !

 

 

دخترک برگشت

 

چه بزرگ شده بود

 

پرسیدم پس کبریتهایت کو؟

 

پوزخندی زد...

 

گونه اش آتش بود ، سرخ، زرد...

 

..............

 

گفتم می خواهم امشب با کبریتهای تو این سرزمین را به آتش بکشم

 

دخترک نگاهی انداخت ،تنم لرزید..

 

گفت : کبریتهایم را نخریدند

سالهاست تن می فروشم......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کلکسیون شادی ها است. || طراح قالب avazak.ir