دانلود مجموعه نرم افزار (Software Collection (update 9.03.2013

دانلود مجموعه نرم افزار (Software Collection (update 9.03.2013

پنج شنبه 12 دی 1392
16:4
ماهان

 

دانلود مجموعه نرم افزار (Software Collection (update 9.03.2013

معمولا یکی از بزرگترین مشکلاتی که پس از تعویض ویندوز دچار آن می شویم نصب نرم افزار های متعدد و لازم ویندوز نظیر Adobe Reader,kmplayer,Antivirus و… می باشد که بسیاری از آنها پس از مدتی قدیمی شده و به کار نمی آیند.در این صورت شما مجبور به دانلود تک به تک نرم افزار ها یا خرید پک مجموعه نرم افزار هستید که ما  امروز جدید ترین نسخه از پک محموعه نرم افزار های مورد نیاز ویندوز را برای شما آماده کردیم. این پک شامل تمامی نرم افزار های لازم و غیر لازم ویندوز می باشد که به دلخواه می توانید آن ها را نصب کنید.

 

 

 

 

  1. خدمات این وبسایت کاملا رایگان می باشد و از شما بابت دانلود فایل یا نرم افزار به هیچ عنوان وجهی دریافت نمی شود.
  2. پسورد تمامی فایل ها www.ariyadownload.com می باشد، هنگام وارد کردن این کلمه حتما توجه داشته باشید که کلیه حروف بصورت حرف کوچک تایپ شود.
  3. جهت دانلود فایل می توانید از نرم افزارهای مدیریت دانلود استفاده نمایید. پیشنهاد ما استفاده از نرم افزار IDM می باشد.
  4. تمامی فایل ها با یکی از دو پسوند zip یا rar فشرده سازی شده اند. جهت خارج کردن از حالت فشرده از نرم افزار WinRAR استفاده نمایید. همچنین فایل های حجیم، به صورت چند پارتی قرار داده شده تا به سهولت بتوانید دانلود نمایید، لذا پس از دانلود فایل ها توجه داشته باشید همه فایل ها را به یک پوشه انتقال و آنها را Extract نمایید.
  5. درصورتی که نتوانستید فایل مورد نظر خود را از سرورهای این وبسایت دانلود کنید، می توانید از لینک های کمکی برای دانلود استفاده نمایید.
  6. در صورتی که در دانلود یا استفاده از این نرم افزار مشکلی دارید، در انجمن آریا دانلود مطرح نمایید. لطفا از ایجاد مشکلات نرم افزار و فایل ها در بخش نظرات خودداری کنید.
  7. شایان ذکر است که گروه نرم افزاری آریا دانلود از انتقادات و نظرات شما استقبال می کند، جهت هر چه بهترشدن ارائه خدمات این وبسایت ما را یاری نمایید. پیشاپیش از همکاری شما متشکریم.

 

تبلیغ download


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دانلود بازی و برنامه
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کلکسیون شادی ها است. || طراح قالب avazak.ir
cache01last1676791475